keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Girl who kept her records behind the Mirror...

Ajattelin tässä esitellä yksipuolista(?) levykokoelmaani, sekä esitellä julisteeni (kaikki jotka ovat käyneet meillä tietävät, erttä niistä puhutaan sadoissa eikä kymmenissä) Eli tässä näitä olis: 

Första Guns N' Rosesin & Slashin levyt.. Haluaisin Use your Illusion 1 ja 2 jostain, mutta niitä ei löydä mistään :'(  Pitäiskö mun kertoa jotain fanituksestani? Joo ehkäpä.. siis oon kuunnellu Gunnareita jotain neljä vuotta, vähän yli. Yks ensimmäisistä rock bändeistä, joita aloin oikeesti fanittaa. because for Slash ♥


Tämä on kyllä kaikkien aikojen paras punkrock -bändi! piti todeta heti alkuun XD Haluaisin Insomniacin ja Warningin, niitä kun ei ole kuin tietokoneella :/ Olen kuunnellut Green Dayta epäsäännöllisesti jo vuodesta 2004, mutta viime talvena innoistuin uudelleen. Loistava ja mukaansatempaava livebändi, Billie Joe on loistava musiikintekijä, especially sanoittaja ♥  

Tässä kaikki Michael Jacksonin levyni: HIStory 1 &2 ja alkuperäinen 9 -trackinen Thriller puuttuu. Todellinen King of Pop, koko henkilö on minusta yksi maailman rakastettavimmista ihmisistä ♥ Aloin kuunnella MJtä kolme kuukautta ennen kuin hän kuoli, that's why it's hard to get over, and even more harder to forget.  (ja tässä kohtaa sanon, että sry toi matto on aika hirvee XDD)

Konttailin lattialla ja löysin tämän lopulta peilin takaa O_O olisi varmaan korkea aika oppia pitämään tavaroista huolta. Alkuperäisen nine-track Thrillerin juhlaälppärikopio joka löytyi TopTenistä ♥
  

Ja tässä kaikki omistamani Nirvanan levyt, enempää en haluaisikaan :3 Olen niin iloinen että löysin ton Unpluggedin New Yorkin (Keskiseltä -.-) XD Oon kuunellu Nirvanaa vähän yli puolivuotta, kolahti kyllä minuun todella lujaa. Surullista, että Kurt teki itsemurhan, mutta hän ei halunnut valehdella faneilleen olevansa onnellinen :' ( Mutta loistava muusikko hän oli, R.I.P 



Tässä on vaatekaappini ovet.. huomioikaa Kurt Cobainin itsemurhakirje vasemmassa ovessa.. en tiedä kyllä miks se ees on siinä, kaunis ja surullinen teksti, joka osoitti että hän oli kaikkea muuta kuin seonnut viimeisinä päivinään.. Ja sen vieressä on mun itsekirjoittama juttu MJ:stä... wannabecute :3



Ihailkaa mun julisteita! :3 Meni yhteensä noin seitsemän tuntia saada toi seinä tuon näköiseksi (piti ensin ottaa irti vanhat julet).. The Doors, Reckless Love, Guns N' Roses (joka ei näy täs kuvas), 30 seconds to Mars, Green Day, Nirvana, My Chemical Romance, Sex Pistols (joka ei myöskään näy täs kuvas)... ja monet muut mun lempibändit, joiden kuvia/julisteita mun seinille ei enää MAHDU. Fail.

Btw laskin julisteet + kuvat joita mun seinillä on. Niitä on 119. Yks vielä (8 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti