lauantai 22. tammikuuta 2011

Jotain randomia...

Hiukset ovat päässäsi muistuttamassa siitä, ettet voi hallita kaikkea.

Ja toi on totta. Liian totta. Olin kampaajalla tänään, olin niin kyllästynyt siihen mallista poiskasvaneeseen ja muodottomaan pehkoon joka päässäni oli. Ensinnäkin, päässäni eivät pysy kauppojen värit, en ymmärrä miksi :'( Aina pitää mennä kampaajalle värjäämään, ja kun siihen kuluu rahaa niin helvetisti, ettei sinne pysty menemään kuin 3 kk välein, ja silloinkin vaan jos on rahaa... Ja toiseksi, mun hiukset on pörröiset ja luonnonkiharat. Siis aivan älyttömän pörröiset ja luonnonkiharat. Jos ulkona on vähänkin kostea ilma, niin mun hiukset on kiharalla, no matter what I've done to them. Ja suoristaminenhan ei tunnetusti tee hyvää fledalle...

Ripari. Se viikko eristyksissä maailmasta nyt menee, mutta nää kirkkokäynnit ei. Pitää herätä viimestään kahdeksalta aamulla, jotta on jotenkin hengissä kun kirkkoon menee.. Ja kun niitä merkintöjä pitää kerätä niin paljon.. not nice. Ja kaikki riparitapaamiset sun muut, ja sitten valitetaan jos ripari ei ole etusijalla elämässä nyt. Onhan tässä muutakin elämää. Ei jaksa vielä edes ajatella koko leiriä, siihen on vielä kauann... 

Mutta nyt jotain iloisempaa, niinkuin mun kaveri hokee koko ajan : "everyone must be enjoy" : DD Luin eilen voicen sivuilta, että Foo Fighters on tulossa suomeen ♥ 26.6. Kalasatamassa Kyläsaaressa Helsingissä ♥ Siitä paikasta on hyviä muistoja viime kesältä:



Et siis joo, olin kattomas Green Daytä ♥ Paras keikka ikinä ja mahta tunnelma, yleisö oli koko kolmetuntisen shown ajan hyvin mukana (mun tennareista halkes siel pohjat ku soralla piti pomppia XD) Toivottavasti ne tulee pian uudestaan ♥
Ja tyhmä kun olin, en tilannut lippuja Papa Roachin keikalle marraskuussa enkä My Chemical Romancen maaliskuussa tulevalle keikalle :/ mutta yritän hankkia ne vielä jos kävis tuuri.. mutta nyt keskityn kyllä saamaan ne Foo Fighters liput ^^
Baijjj < 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti