lauantai 12. maaliskuuta 2011

3 x HAIR

On asioita, jotka ei koskaan ole hyvin. Siis kenelläkään ikuisesti. Ja jos on, niin sen hyvyydden pilaa viimeistään ulkona tuuli tai räntäsade. Siis hiukset.
Mulla ainakin totaalisesti menee hermot mun päähän. Oikeesti mulla on vaaleat, melkein blondit hiukset, erittäin voimakkaasti luonnonkiharat. Arrgghh... Porukat sanoo, että olin paremman näkönen niiden mielestä blondina, mutta itse pidän mustista suorista hiuksistani. (Ennen mun hiukset oli perseeseen asti pitkät, nyt on hyvä jos ne saa ponnarille XD) No siis, tässä on osa käyttämistäni hiustuotteista:  

Värille sopiva shampoo tietty, + kaikki lakat, muotovaahdot, lämpösuojat silottavat geelit ja suihkeet, vaha..
ja tuo rakas vaaleanpunainen suoristusrauta, joka on kyllä käytössä kulunut. 
Mutta tottakai sen huomaa hiuksissa, jos niitä laittaa liikaa, ja tulos on tässä: 
taas näitä mun popart kuvia, mutta siis tarkoitus oli valottaa hiusten hamppuuntumista. (ja tää on vanha kuva, otettu joskus viime syksynä) Hiusket ei tottelekkaan enää, kun niitä on suoristanut ja föönannut liikaa :'/

But no worry, keksin ratkaisun ongelmaani. Hiukset saa muutaman kuukauden lepotauon ja mä ehdin ostaa uuden suoristusraudan ton pinkin käsiinhajoavan tilalle. Aion toteuttaa puolivuotisen haaveeni toukokuulla kun on seuraava kampaaja-aika >)
tadaa:
Mustavalkoiset rastat Cybershopista ajattelin tilata ^^ Siis jotenkin sillee, että 3 pakettia mustia ja 1 paketti valkoisia. Mutta ei koko päähän, on mulla muitakin suunnitelmia; tietty nää taas ruskeet(!) hiukset pitää värjätä uudestaan mustaksi, mutta ajattelin lyhentää päällimäisiä ja ottaa osaan niistä värinpoiston ja värjätä ne jollain kirkkaalla värillä, esim. sinisellä tai vihreellä. Siis niin, että niiden alta näkyis mustat. Hankalasti selitetty, I know, mutta en löytänyt sopivaa kuvaa mistään, että olisin voinut havainnolistaa :/ Hope you understood me...

Tästä tuli nyt tälläänen hiusjuttu, laitan niistä rastoista varmasti sitten kuvan kun saan ne päähän asti.. en uskalla ite niitä ruveta letittämään/liimaamaan, joten on parempi laitattaa ne kampaajalla... Kallis projekti, tiedetään, mutta onhan täs viel melkeen kaks kuukautta aikaa, ehtii säästää rahaa... ^^ 

Löysin muuten yhen jännän kuvan U2:n keikalta, jota mä en ees tienny olevan olemassa enää. Daddy nappas sen kännykällä joskus aika loppupuolella keikkaa, I suppose.. ja vettä sataa XDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti