sunnuntai 6. maaliskuuta 2011

Interested in photographing... again

Jau vaan teille, anteeksi edellinen postailu meni angstailuksi :< Olen harrastanut jo pitkään intohimoisesti angstisten runojen kirjoittelua ja näköjään kuten kuvista huomasitte innostuin valokuvauksesta taas :3 Siitähän saisi vaikka tulevaisuuden ammatin, sillä olen muutenkin "taiteellinen" nuori XD
Siis minua ainakin kiinnostaa valokuvien värimaailma ja tunnelma, ja vääristyneet pinnat sekä valon ja varjon vaihtelut, mustavalkoisissa kuvissa on minusta jotain erikoista syvällistä voimaa.. Haluaisin myös vaikuttaa yhteiskuntaan ja arvostella asioita musiikin tai muun taiteen kautta, tai tehdä hyväntekeväisyyttä ^^
Joo, opo tappaa mut jos mä meen sanomaan sille noin... Se sanois about näin: "voi ei hyvä lapsi sellainen ammatti käy, rupee poliitikoksi jos haluat vaikuttaa tai lääkäriksi jos koet pakonomaista tarvetta päästä naljailemaan ihmisille heidän terveydentilastaan, tai jos noi ei kelpaa, niin psykiatreista on pulaa tässä hullussa maassa"...


"Peace that media wanted to create" (ajatelkaa, mä jopa nimeän mun töitä...XDD)
Harvinaista mulle, että tossa on muitakin värejä kun mustaa ja valkoista, yleensä olen fanaattinen niiden suhteen.. mutta toi näyttää noin huomiotaherättävämmältä, mun mielestä, ei mitenkään rauhalliselta kuvalta.. Nimi juontaa juurensa siitä, että mä revin lady Gagan Fame -levyn kansilehden silpuksi ja asettelin siitä rauhanmerkin, ja mediahan varmasti haluaa Gagan julistavan maailmanrauhaa, kun kerta valitsi sen maailman vaikutusvaltaisimmaksi naiseksi...  


"The only right thing to do"


 Tästä nyt ei tullu mikään pitkä postaus, sryh.. Kun kerran näin taiteellisia ollaan, niin tähän loppuun laitan yhden lempimuusikkoni lausuman (minun mielestäni) viisaan aforismin:



3 kommenttia:

  1. Hyvä postaus! Nää siun kuvat on tosi upeita. Kannattaa oikeesti harkita jotain taiteeseen viittaavaa ammattia. Vapaita sieluja ei oo koskaan liikaa ;)

    VastaaPoista
  2. Kiits ♥
    Jepa, jotain taiteellista haluankin tehdä, mutta muusikkoa musta ei saa tekemälläkään, pelkään esiintymistä niin pirusti :/
    Valitettavasti, sillä asiaa kyllä olis :::D

    VastaaPoista
  3. Hienoja nua sun ottamat kuvat. Tai ainakin se Peace, eikä siinä tuhotussa the famessäkään oo mitään vikaa.

    VastaaPoista