keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

I ♥ Music

Anteeksi päivittelytauko, mutta tää käsi on niin p*skassa kunnossa, ettei tällä edes saisi kirjoittaa... Jännetupentulehdus, kipulääkkeitä & kultaglitter-ruotsidesing-rannetukia jne. ya know?


Anyways, tän vasemmallakädelläjoutuutekemäänv*ttuaivankaiken -angstin keskelle kaipas jotain piristystä, ja arvatkaas mitä mä sain:

Mä toivoin rippilahjaksi levaria (konfirmaatio kesäkuulla) ja mun sedällä oli yks jota se ei tarvinnu, ja se toi sen mulle ♥ Nyt mulla on aito Connoisseur levari 70 -luvulta, vintagea :3

Voisin tähän myös listata tän kevään/kesän mulle tärkeimmät musiikkitapahtumat:
21.3. -MCR:n keikka, jolle en saanu enää lippuja :'(
22.3. -Green Dayn keikkataltiointi/levy Awesome as Fuck ilmestyi ♥
12.4. -Foo Fightersin Wasting Light ilmestyy ♥
16.6. - Linkin Parkin keikka, mut mulla on ripari just sillon -.-'
19.6. -System of a Downin keikka, vois mennä...
21.6. -30 seconds to Marsin keikka Tallinnassa, nyt vaan ne liput prkle...
26.6. Foo Fightersin keikka, sinne on vakaa aikomus mennä jos sais iskän vaan hommaamaan ne liput...

Ja kuulin just, että Elizabeth Taylor on kuollut... R.I.P :'(
Enkä tätäkään ole muistanut mainita, anteeksi: Mike Starr, Rest in Peace ♥

1 kommentti:

  1. OI, mäkin haluun 30 seconds to marsin keikalle, vielä mä ne jostain pöllin (tai ainakin yritän)

    VastaaPoista