lauantai 26. helmikuuta 2011

It's a beautiful day, don't let it get away! < 3

Anteeksi, en ole päivitellyt hetkeen :( Mutta päätin että kirjoitan tänään, ja just sopivasti attui olemaan ihana päivä. En voi sanoa kaunis, sillä oli loskakeli, pilvistä -0,1 astetta pakkasta.. Mutta ei se sitä tarkoita, ettei olisi ollut hauskaa XD Olin shoppailemassa Vaasassa Reetun kans ♥ ja nyt fiilistelen teille sitä, että ostin kerrankin kaikkea järkevää (8  

Njoo laitoin kuvan mitä mulla oli päällä tänään. (anteeksi liikkunut kuva, käsi vittuilee mulle kuten siteestä näkee :'( en tiiä mikä siinä on, mut ranne on kippee..) Anyway, Guns N' Roses paita H&M:ltä 20€, alla U2 peace toppi U2:n nettikaupasta 30€, mustat shortsit sain Reetulta, siniset legginsit Seppälästä 12€ ja tähtisukat Rockjetista 8€  

ladygagailua.. peace -merkki ranteessa (+ siniset kynnet) ja tossa sidekädessä peacesydänsormus ♥

Hääääää!! >8D Vähämakeetappajaihmissyöjähohtavaälysöpönorsu!!! Se on oikeesti söpö < 3 

Sitten päästään siihen mitä mä ostin; ensinnäkin tennarit Seppälästä 15€

Naurattaa jo valmiiksi... Jättipeacekoru Funtoysta (miten se kirjotetaankaan) 3,5€ Olis siel ollu sellasia sentin paksusia ja 12 cm halkaisijaltaan olleita peaceja, mut ne oli liian isoja... XDD oikeesti emmä tiedä onko toi joku naamiaisrekvisiittahippikoru mut ihana se silti on < 3


Ihanat ihanat IHANAT farkut Rockjetistä! < 3 Mustat ja vetoketjuprinttejä + vetskaritaskut, I'm so in love.. eikä maksanu ku 40€, yhet toiset pöksyt joita mä kuolasin oli kaheksankymppiä... mutta noi on ihanammat ♥

Mulla oli Gina Tricotin lahjakortti, ja sieltä on perkeleen vaikea ostaa mitään. Kamalia perustätivaatteita kauppa täynnä! Onneks mä löysin ton villatakin että sai sen kortin käytettyä. Mun kamera siis ei tykkää kirkkaista väreistä, joten tää on paljo haileempi täs kuvas ku oikeesti, siis se on melkeen myrkynvihree ♥

Ja ku tulin kotiin niin joku ihana ihminen oli ostanu mulle Reckless Loven levyn ♥ Tack tack.. Tää on siis ainut suomalainen bändi jota mä kuuntelen, glamfanina...


Tänään oli oikeesti hyvä päivä, ja huomenna aamulla me lähetään Hesaan törsään kaikki loiputkin rahat mitä löytyy.. lähinnä bikermallisen mustan tekonahkatakin metsästyksen merkeissä. ♥ Harvinaista mutta totta, tästä likasta on tullu hetkellisesti positiivinen ihmestys. Vaikka meikit ja hiukset on miten sattuu ja toista rannetta vihloo mutta mitä väliääääää...
(anteeksi Kala että en osannut ladata tätä biisiä Mp3:sellesi, joten lisään sen nyt tänne) Muutenkin, tää video on oikeesti jonkin ihmeellisen luovan hulluuden positiivinen ruumiillistuma, katsokaa vaikka se omenaliukuhihnakohta (8
Way to go, Bono...


2 kommenttia:

  1. Mihin aikaan te menitte vaasaan ku mä en teitä nähny : DDD

    VastaaPoista
  2. Me mentiin puoli yhentoista mais meidän kyydillä ku äitel oli kampaaja... ja lähettiin puol kolmen mais. (8

    VastaaPoista