maanantai 21. helmikuuta 2011

Taiteilijaluonne, boheemi(?!) nuori nainen...

liirum laarum laa... varautukaa typerään postaukseennn >))))
En tiedä olenko taiteellinen tai boheemi (ehhe..) mutta taiteellista voi aina leikkiä. Siispä tässä näette erään omasta mielestäni parhaimmista tuherruksistani:

Ihan perus tussityö, ja noi tiilet on mitensattuu ja toi sydän on (oikeesti!) käsikranaatti. Mut muuten omasta mielestä ihan kivahh.... harvinaisen onnistunut, mutta teistähän se riippuu, tykkäättekö vai ette.

Mä sain tyhmän idean, eli kerron teille viisitoista faktaa itsestäni. Yritän keksiä jotain sellaista, mitä te kaikki ette jo etukäteen välttämättä tiedä.. Täältä pesee:
1. Olen kasvissyöjä, mutta olen aina vihannut yli kaiken oliiveja.
2. Lempi vaatesuunnittelijani ovat vuonna 2009 kuollut Alexander McQueen sekä Marc Jacobs.
3. Vihaan Justin bieberiä ja Twilightia. Robert Pattinson on ällöttävän näkönen jätkä.
4. Puhun välillä paremmin englantia kuin suomea.
5. En ole koskaan pelännyt mitään muuta kuin Notre Damen kellonsoittajaa Disney -leffassa.
6. Olen ottanut aurinkoa ala-asteeni koulurakennuksen katolla.
7. Rakastan hissaa ja kuvista (juu, olen säälittävä puudeli)
8. Osaan thain aakkoset ja auttavasti myös kirjoittaa ja vähän puhua sitä.
9. Olisin oikeasti kuollut, jos minulla ei olisi ihania ystäviäni
10. En polta, mutta marijuanaa haluan joskus kokeilla >) Enkä juo, paitsi kerran join isäni kaljat, kun iskä ensin pölli multa toffeeta :'( XDD
11. Lempi leffani on Moulin Rouge!, (osasyynä) koska Nicole Kidman on siinä niin nätti ♥
12. Lempibändeihini kuuluu kaikkia "supervanhoja mummojenbändejä" ja artisteja, kuten The Doors, The Rolling Stones, Janis Joplin ja David Bowie...
13. Osaan soittaa pianoa ja kitaraa, mutta vihaan esiintymistä.
14. Olen kofeiiniriippuvainen. Energiajuoma, tee, jäätee, kahvi.. mitä vaan..
15. Rakastan pimeää ♥ En voi nukkua valoisassa vaikka olisin valvonut viikon putkeen :/

No, siinä jotain erittäin epämielenkintoista... btw en oikeasti halua polttaa kamaa, it was just a joke... !! (Tiedoksi siis kaikille superherkille sossuntädeille) Mitäs tässä nyt vielä kirjoittais... Torstaina koulu järjestää jonku lasketteluretken jonnekki, jonne mä meinaan joidenki kans kai mennä. Ja perjantaina katotaan joku leffa ja sitten alkaa hiihtoloma ♥ Ja lauantaina me mennään Vaasaan kamujen kans... ^^ että sellaasta.
Muutama biisi tähän loppuun:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti