keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Selvästi hyvä päivä >)

...hyvästi selvä päivä! Anteeksi, kyseinen biisi soi päässäni. Joo niin nyt (vihdoin) kun sain kaikki syndelahjat (tai ainakin suurimaan osan) voisin ihan hyvin tehdä niistä postausken paremman tekemisen puutteessa...

Sain tän ihanan vihreänmustan Green Day -hupparin Veeralta, Taralta ja Supalakilta ♥ Lovetan ♥
(sorryh toi mun fail ilme taas)


Miten mun käsi voi olla noin vääntyneen näkönen? O_o anyways, sain ton "Pikku-Sussulta".. äwäwää, niittikorut on aina sööttejä ♥ 

Lovetan ♥ Lovetan ♥ U2 - 360 peace toppi äiteltä... Kuolasin tota vaikka kuin kauan netistä, ja nyt se on vihdoin mun! ^^

UUtwoo -muki iskältä ja Sex Pistols -muki rakkaalta Kalaltani ♥ (oikeesti se on kala, tai no, sanotaan vaikka että Korppu (8

Näistä ny tuli oikeesti jokku ihme U-två Födelsedagen .. Anyway (miks v*tus mä kirjotan ruotsia O_O sitä pakkohoitoa vois jo ruveta harkitteen..) Ylärivin alimmaiset (hopeinen ja kultainen) U2: Bests of 1980-1990 & U2: Bests of 1990-2000, alimpana U2: Boy älppärinä ♥ Long play record fani kun satun olemaan ja kasan päällä on mun mielestä U2:n paras levy How to Dismantle an atomic Bomb vuodelta 2004, City of Blinding lights, Vertigo & Miracle Drug ♥

Erittäin sekava juttu taas. Kuulumisia mä en osaa kertoa vuodattamatta kaikkia syvimpiä tunteitani ( jätän sen siis tekemättä) Sen verran voi kuitenkin kertoa, että vaihteeksi taas iski into räjäyttää huone, kaikkine epämääräisine laatikkoineen päivineen. >) Siitä ei hyvää seuraa, mutta aina kannattaa yrittää (ja alottaa, ja sitten ne tavarat lojuu pitkin lattioita viikon) XD
Mutta nyt mä meen lukemaan kemian kokeeseen ja historian kokeeseen (helvetin Viiksimario..) ja yritän päästä kunnialla läpi molemmista.. kemia on perseestä.  <--syvällinen lause 
Joten siis hejdåååå < 3

4 kommenttia:

  1. mistä toi green day huppari on? :) aivan ihana !

    VastaaPoista
  2. Mä en itseasiassa tiedä, kun sain sen syndelahjaksi, sorry :/ ~~Clashie

    VastaaPoista
  3. aaa no ei mtn :P ku oon vaa nähny ton parinki päällä ja en koskaan ite löydä mistään tollasta.. ;<

    VastaaPoista
  4. Minkä kokonen toi huppari on? (: ku oon ite tilaamassa samanlaista ;D

    VastaaPoista