tiistai 5. huhtikuuta 2011

Finding a perfect jacket for springdays and other weird ideas in cloth stores..

Eli täs nyt esittelen kaikki viimeaikoina ostamani vaatteet. Itsekkin mietin kun kävin näitä läpi, mitä mun päässä oikein liikkui ostohetkellä... Mutta outoja vaatteita on aina kiva ostaa, samaten helposti tuunattavia, joihin saa ripustettua muutaman ketjun tai kiinnitettyä pancheja yms. Oudoissa vaatteissa on aina se hyvä puoli, ettei niitä takuu varmasti näe kenenkään muun päällä, ainakaan samanlaisen asukokonaisuudn osana. Tuunauksesta taas saa helposti itselleen ikuisuusprojektin >)

Se näyttää oudolta mun päällä, mä tiedän. Se on liian värikäs, liian indie, liian retro, liian printti...
mutta liian söpö jätettäväksi yksin H&M:n hyllyyn (se oli oikeesti viimeinen laatuaan)
Mä siis en tykkää normaalisti tuulitakeista enkä liian kirkkaista printeistä, mutta toi sulatti mun sydämen ♥ eikä se ollu edes kallis...


Täs nyt ei sinänsä ole mitään erikoista, musta pitsityllihame. Paitsi se, etten mä todellakaan ole mikään hame ihminen. Ehkä se olis ihan kannattavaa kuitenkin, siis opetella käyttämään hameita. Ei toikaan mikään kallis ollut, noin 25€ sieltä keskisen lähell olevasta kaupasta, jossa myydään samoja vaatteita kuin Rockjetissa, mut vaan halvemmalla. Ja mä jo suunnittelen kaiken maailman härpäkkeiden ripustamista tohon >8)

Ainut oikeesti mun tyylinen ostos näistä kaikista; mustavalkoinen niittivyö. XD Mustavalkoinen on aina luottovalinta, ja onhan toi ihan kiva piristys tavalliseen niittivyöhön..

Tänä keväänä on vaan ollu muodis kaikki kamalat värit; perusfarkku (ei nyt niin kamala) ja sitten kaikki haaleat värit; haalean beige, haalean vaaleanpunainen, haalean keltainen, haalean vihreä jne. Ei mulla oo mitään kirkkaita värejä vastaan, mutta noita vaaleita on, ja paljonkin. Mä en osaa pukeutua sellasiin, kyllä jotain mustaa on joka asussa melkein pakko olla, tai joku muu selkeä väri, kuten valkoinen, punainen, sininen vihreä jne.

Enkä myöskään vihaa isoja printtejä, jos niissä on joku idea. Ja nyt päästään siihen polttavaan kysymykseen: miksi, voi miksi miesten paitojen printit esim Jack&Jonesilla on niin ihania?! Ja naisten ei? Naisten paidoissa on aina joku söpö kuva tai teksti, eikä mitään oikeasti persoonallista! Ja miesten printtipaidat on aivan ihania <3 Se on epäreilua, pitäis hamstrata 600 kappaletta niitä rollaripaitoja Dressmannilta kun niitä vielä on... 

♥ Boyfriendfarkut ♥ Liian isot paidat ♥ kirkkaat värit ♥ musta ♥ miesten paitojen printit ♥ 50's mekot ♥ revityt farkut ja legginsit ♥ niitit ♥ nahkatakit ♥ farkkupaidat ♥ bändipaidat ♥ tennarit ♥ korkokengät ♥ isot kauluspaidat ♥ jättihupparit ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti